marți, 1 iunie 2010

1



Vedere din drumul de la fosta unitate militara, zona Dealul Mic.

6 comentarii:

  1. Pare ireal... Dar este frumoasa fotografia!

    RăspundețiȘtergere
  2. poate din cauza ca nu am apucat sa fac setarile aparatului fiind prea entuziasmat de pozitia calutului, astfel se si vede cum magazinul Palia a iesit destul de "ars". multumesc de apreciere!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu care e magazinul "Palia", dar poza e ssssuper Calinocea!!!! Imi place fff mult, ca de altfel toate pozele pe care le faci! Bravo tie! Roxana :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Magazinul Palia este cladirea alba, chiar din centrul pozei.
    Ma bucur tare mult ca iti plac pozele mele, te astept zilnic cu cate o vizita :) si multumesc frumos pentru comentariu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cine a luat cornul unicornului? sau l-aţi bărbierit?

    Un blog splendid. Cu permisiunea dvs. o să-l pun şi pe blogrolul meu. Am intrat din întâmplare, cautam o poza cu Dealul cu trei ţâţe, am stat până m-am uitat la toate pozele!

    Nu vă opriţi la 365! Numere mai există!

    RăspundețiȘtergere
  6. :)
    Va tare multumesc!
    Inca mai rumeg... probabil voi continua numaratoarea (intr-un album pe facebook) dar nu in fiecare zi.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere